Nacházíte se v sekci:Úvod » O nás » Pracovní příležitosti » Detail pozice

Pracovní příležitosti

ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT/KA PRO VEDENÍ SPOLEČNOSTI

Popis činnosti:

  • Příprava podkladů a formálních dokumentů pro jednání orgánů společnosti
  • Zajišťování přípravy a průběhu jednání, příprava podkladů pro jednání a porady
  • Vykonávání dílčích administrativních prací souvisejících s plánovanými jednáními
  • Pořizování zápisů z jednání v širším kolektivu účastníků (psaní textu v jednací síni)
  • Správa došlé a odchozí pošty orgánů společnosti
  • Úprava a aktualizace a archivace svěřených dokumentů

Požadavky:

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Praxe 6 let výhodou
  • Výborná orientace v administrativních činnostech
  • Dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, MS Outlook, Acrobat)
  • Výborné písemné a vyjadřovací schopnosti
  • Výborná znalost českého jazyka (pravopis)
  • Psaní textu všemi deseti
  • Přesvědčivé a reprezentativní vystupování
  • Trestní bezúhonnost
  • Pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
  • Aktivní přístup k řešení problémů
  • Loajalita

Nabízíme:

  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Pracovní smlouvu na dobu určitou (zástup za MD a RD)
  • Motivační výkonnostní odměnu dle Kolektivní smlouvy
  • Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje

Nabízíme benefity v celkové výši 60 000 Kč/rok:

  • Výrazně zlevněné Zaměstnanecké jízdné i pro rodinné příslušníky (Lítačka)
  • Penzijní připojištění po roce výkonu práce v hodnotě 1 100 Kč
  • 3 dny zdravotního volna s náhradou mzdy
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na stravování formou stravenek v hodnotě 100 Kč
  • Poukázky FLEXIPASS ve výši 4 000 Kč/rok
  • Možnost rekreace a příspěvek na dětskou rekreaci aj. ve výši až 4 500 Kč
  • Možnost dotovaného ubytování v ubytovně za cca 2 000 Kč/měsíc
  • Zázemí velké společnosti s dlouholetou tradicí

Upřesnění:

  • Pracoviště: Praha
  • Jednosměnný provoz
  • Nástup od února 2020 nebo dohodou

Bližší informace:

V případě zájmu vyplňte prosím náš online formulář a přiložte svůj životopis v českém jazyce (viz tlačítko "odpovědět" níže) nebo volejte 800 220 020, kde rádi zodpovíme všechny Vaše dotazy. Životopis lze také zaslat na adresu: Dopravní podnik hlavního města Prahy, oddělení Výběr a nábor zaměstnanců, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Sokolovská 42/217, 190 00  Praha-Vysočany, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Benefity

Bonusy/prémie, příspěvek na dovolenou, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na dopravu, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, ubytování/příspěvek na ubytování, zdravotní volno/sickdays

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná)

Zadavatel

Dopravní podnik hl.m. Prahy, akciová společnost

 

Kontakt

Dopravní podnik hl.m. Prahy, akciová společnost
Romana Irinkovová
Sliačská 1150/1
141 00  Praha 4-Michle
Česká republika
Telefon: 800 220 020

Přejít na navigaci


  • E-jízdenka
  • E-shop
  • Doprava bez bariér
  • Moje spojení
  • Pracovní příležitosti
  • Registrujte se
  • EUfondy


Přihlášení|Registrace